• Podstawy marketingu Teodor Kramer

Podstawy marketingu Teodor Kramer

Brak towaru
4.00
Wpisz swój e-mail
Opinie
Wysyłka w ciągu 24 godziny
Cena przesyłki 14
Odbiór osobisty 0
Paczkomaty InPost 14
Kurer InPost 16.5
Dostępność 0 szt.
Waga 0.23 kg
ISBN 83-208-0944-4
Zostaw telefon

 

"Podstawy marketingu" Teodor Kramer

Stan: dobry -

Uwagi: rysy, przybrudzenia, lekkie zagięcia, rozdwojone rogi, lekko pożółkłe kartki

Rok wydania:  1994

Opis:

Podstawy marketingu to klasyczny podręcznik, napisany jasno i przejrzyście, pozwalający szybko opanować podstawy wiedzy o marketingu. Autor omawia w nim istotę marketingu, jego otoczenie, marketingowe systemy informacyjne, elementy marketingu, (produkt, dystrybucję i promocję) oraz strategie marketingowe przedsiębiorstwa. Przedstawia także sposób prowadzenia marketingu w sferze usług i w działalności pozagospodarczej (przez organizacje nie nastawione na zysk) oraz prezentuje orientację społeczną marketingu.

Książka jest adresowana przede wszystkim do studentów wyższych uczelni różnego typu, ale będzie również bardzo pomocna dla słuchaczy kursów i szkół szkolących menedżerów i pracowników służb marketingowych oraz dla nauczycieli i uczniów liceów ekonomicznych.


Dodatkowe informacje:

 

Na życzenie przesyłamy dodatkowe zdjęcia książek.

Istnieje możliwość odbioru książki w Bydgoszczy, na ulicy Gdańskiej 57.

Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie
  • Producenci