-
Konkurencyjna apteka Krzysztof Pytel
Wpisz swój e-mail |
Opinie | |
Wysyłka w ciągu | 24 godziny |
Cena przesyłki | 14 |
Dostępność | 0 szt. |
Waga | 0.35 kg |
Kod kreskowy | |
ISBN | 978-83-954159-1-3 |
EAN |
Zostaw telefon |
"Konkurencyjna apteka" Krzysztof Pytel
Stan: dobry
Uwagi: rysy, obicia rogów, lekkie przybrudzenia, lekko rozdwojone rogi
Rok wydania: 2019
Opis:
Konkurencyjna apteka to pierwsza na rynku książka pokazująca w pełni uporządkowany proces Category Management Pharma, czyli zarządzanie asortymentem apteki oraz kształtowanie polityki cena–marża.
Powstała ona na podstawie szkoleń i projektów konsultingowych, które na przestrzeni ostatnich lat przeprowadziłem zarówno we współpracy z aptekami, jak i producentami. Zawarte w niej informacje oraz praktyczne przykłady będą dla Ciebie skutecznym wsparciem w optymalizacji asortymentu i zwiększaniu zysków apteki. Poznasz kluczowe czynniki kształtowania i wzmacniania wizerunku apteki. Dowiesz się, w jaki sposób efektywnie analizować asortyment i określać obszary wymagające poprawy. Dowiesz się, jakie pytania warto sobie zadać, żeby wyciągać konstruktywne wnioski i podejmować właściwe dla Twojej apteki decyzje. Poznasz kryteria doboru asortymentu ukierunkowane na dostarczenie pacjentowi szerokiego wyboru, a Tobie odpowiednio dobranego magazynu. Nauczysz się efektywnie wykorzystywać taktyki kategorii ze szczególnym uwzględnieniem taktyk cenowych, co pozwoli Ci zoptymalizować ceny w sposób zwiększający konkurencyjność apteki z jednoczesną poprawą rentowności sprzedaży.
Dla kogo jest książka Konkurencyjna apteka?
Dla właścicieli, osób zarządzających zakupami i sprzedażą oraz kierowników aptek:
Dobór asortymentu, optymalizacja magazynu, polityka cenowa, zwiększanie marży, zarządzanie promocjami… To tylko część Twoich zadań pochłaniających ogromną ilość czasu. Duża liczba produktów i silna rynkowa konkurencja dodatkowo nie ułatwiają zadania. Ta książka uporządkuje Twoje działania i pozwoli lepiej określić, gdzie inwestować swój czas. Pokaże Ci również narzędzia, dzięki którym duża część Twojej pracy stanie się łatwiejsza, a efekty znacznie lepsze.
Dla działów sprzedaży i marketingu firm farmaceutycznych:
Od dłuższego czasu odczuwasz, że coraz trudniej wprowadzić do aptek nowy produkt, a o wiele łatwiej zostać z asortymentu apteki usuniętym. Twój budżet również nie jest z gumy, a oczekiwania aptek rosną. Dowiesz się, jak z perspektywy apteki przebiega proces zarządzania asortymentem oraz jak możesz kształtować swoje aktywności w sposób umożliwiający aptece realizację jej celów biznesowych. Nauczysz się działać tak, żeby realizować swoje cele i motywować aptekę do rozwoju współpracy.
Dodatkowe informacje:
Na życzenie przesyłamy dodatkowe zdjęcia książek.
Istnieje możliwość odbioru książki w Bydgoszczy, na ulicy Gdańskiej 57.
- Producenci