• Jakość i efektywność usług hotelarskich

Symbol: 12706752530
10.00
szt. Do przechowalni
Opinie
Wysyłka w ciągu 24 godziny
Cena przesyłki 14
Odbiór osobisty 0
Paczkomaty InPost 14
Kurer InPost 16.5
Dostępność 1 szt.
Waga 0.15 kg
ISBN 9788301151447

Zamówienie telefoniczne: 698743087

Zostaw telefon

Stanisław Borkowski, Ewa Wszendybył – Jakość i efektywność usług hotelarskich

Stan: dobry

Uwagi: lekkie otarcia, obicia, zagięcia

Opis:

Książka zawiera kompleksową, nowoczesną wiedzę o metodach, sposobach pomiaru, oceny jakości oraz efektywności usług hotelarskich w warunkach polskich. Wywody teoretyczne poparte są licznymi przykładami z praktyki. Podręcznik zaopatrzony jest w polsko-angielski słowniczek pojęć, literaturę zalecaną, bibliografię, indeks i pytania.

Publikacja jest kierowana zarówno do wykładowców i studentów, jak i do praktyków z branży turystycznej i hotelarskiej oraz samorządów lokalnych kształtujących regionalne produkty turystyczne.

Dodatkowe informacje

Na życzenie przesyłamy dodatkowe zdjęcia książek.

Zapraszamy również do obejrzenia pozostałych aukcji. Codziennie dodajemy dużo nowych pozycji.

Istnieje możliwość odbioru książki w Bydgoszczy, na ulicy Gdańskiej 57.

Zakupione produkty wysyłamy najpóźniej w następnym dniu roboczym.

ISBN:
9788301151447
Tytuł:
Jakość i efektywność usług hotelarskich.
Autor:
Borkowski Stanisław, Wszendobył Ewa
Rok wydania:
2007 (4)
Liczba stron:
236
Numer wydania:
1
Szerokość produktu:
17 (3)
Wysokość produktu:
23.5 (2)
Waga produktu z opakowaniem jednostkowym:
0.46
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie
  • Producenci