-
Jakość i efektywność usług hotelarskich
Opinie | |
Wysyłka w ciągu | 24 godziny |
Cena przesyłki | 14 |
Dostępność | 1 szt. |
Waga | 0.15 kg |
Kod kreskowy | |
ISBN | 9788301151447 |
EAN |
Zamówienie telefoniczne: 698743087
Zostaw telefon |
Stanisław Borkowski, Ewa Wszendybył – Jakość i efektywność usług hotelarskich
Stan: dobry
Uwagi: lekkie otarcia, obicia, zagięcia
Opis:
Książka zawiera kompleksową, nowoczesną wiedzę o metodach, sposobach pomiaru, oceny jakości oraz efektywności usług hotelarskich w warunkach polskich. Wywody teoretyczne poparte są licznymi przykładami z praktyki. Podręcznik zaopatrzony jest w polsko-angielski słowniczek pojęć, literaturę zalecaną, bibliografię, indeks i pytania.
Publikacja jest kierowana zarówno do wykładowców i studentów, jak i do praktyków z branży turystycznej i hotelarskiej oraz samorządów lokalnych kształtujących regionalne produkty turystyczne.
Dodatkowe informacje
Na życzenie przesyłamy dodatkowe zdjęcia książek.
Zapraszamy również do obejrzenia pozostałych aukcji. Codziennie dodajemy dużo nowych pozycji.
Istnieje możliwość odbioru książki w Bydgoszczy, na ulicy Gdańskiej 57.
Zakupione produkty wysyłamy najpóźniej w następnym dniu roboczym.
- Producenci