-
Crowdsourcing. Jak angażować konsumentów w świat marek red. Jan Kasprzycki-Rosikonia, Jacek Piątkowski
Symbol:
20.00
Opinie | |
Wysyłka w ciągu | 24 godziny |
Cena przesyłki | 14 |
Dostępność | 1 szt. |
Waga | 0.23 kg |
Kod kreskowy | |
ISBN | 978-83-246-6328-6 |
EAN |
Zamówienie telefoniczne: 698743087
Zostaw telefon |
Autor: red. Jan Kasprzycki-Rosikonia, Jacek Piątkowski
Stan: dobry +
Uwagi: zagięcia, rysy, lekko rozdwojone rogi, lekkie przybrudzenia
Rok wydania: 2013
ISBN 978-83-246-6328-6
Dodatkowe informacje:
Na życzenie przesyłamy dodatkowe zdjęcia książek.
W razie rozbieżności między parametrami produktu a opisem, prosimy sugerować się opisem.
Zapraszamy również do obejrzenia pozostałych aukcji. Codziennie dodajemy dużo nowych pozycji.
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
- Producenci