• Andrzej Sznajder - Promocja i jej formy jako

Symbol: 12738317794
6,00 zł
szt. Do przechowalni
Opinie
Wysyłka w ciągu 24 godziny
Cena przesyłki 14,00 zł
Odbiór osobisty 0,00 zł
Paczkomaty InPost 14,00 zł
Kurer InPost 16,50 zł
Dostępność Obrazek 1 szt.
Waga 0.15 kg
ISBN 8385487581

Zamówienie telefoniczne: 698743087

Zostaw telefon

Andrzej Sznajder – Promocja i jej formy jako element marketingu

Stan: bardzo dobry -

Uwagi: lekkie otarcia, przybrudzenia, rysy na okładce

Dodatkowe informacje

Na życzenie przesyłamy dodatkowe zdjęcia książek.

Zapraszamy również do obejrzenia pozostałych aukcji. Codziennie dodajemy dużo nowych pozycji.

Istnieje możliwość odbioru książki w Bydgoszczy, na ulicy Gdańskiej 57.

Zakupione produkty wysyłamy najpóźniej w następnym dniu roboczym.

ISBN:
8385487581
Wydawnictwo:
Międzynarodowa Szkoła Menedżerów
Tytuł:
Promocja i jej formy jako element marketingu
Autor:
Andrzej Sznajder
Rok wydania:
1995 (3)
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie
Obrazek
  • Producenci
Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką Prywatności w celu realizacji usług. Korzystanie z witryny oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Obrazek